Vad gör ni??

Vad gör ni nu när de blir kallt och mörkt. Själv har jag tagit en promenad med hunden. Härligt med friskluft men alltid lika skönt att komma in i värmen och ta en varm kopp te. Då kom jag på att de e min tur att göra lite för Arkivet. Så detta blev resultatet.

Jag har gjort en påse med tepåsar i för att ge bort :)
Jag har använt mig av Arkivets recept stämpel God Jul som jag har ... Håll i er Embossat de hör inte till vanligheterna hos mig ;) tryckte sedan ut med hjälp av min runda stans. Tyvärr har jag en äldre model, men nu har de kommit in nya roliga stansar på Arkivet bla en som gör cirklarna lite större så man får med mer på stämplen.
Sedan har jag använt spellbinders "classic scalloped circles" och stansat ut i röd cardstock. Alla kanter e chalkade , som vanligt när jag är igång *L*
Den fina stämplen "Njut av varje ögonblick" ser ni ofta bara för den e såååå fin och sååå användbar. Arkivets egna stämpel den oxå.
Julpappret är Maja Design.


Här är även två julkort


Beskrivning på detta kortformat har vi visat tidigare. Bara en liten repition  pappret är ca 15 * 30cm
Bygat (vikt) på 3cm, 6cm, 11cm, 16cm, 23cm sen får ni prova er fram hur ni vill dekorera kortet.

Ha en bra dag
Nancy 

Kommentarer :

#1: Anna/AMA

Du är verkligen superduktig!!

skriven

Kommentera inlägget här :