Tipp tapp.....

Nu äntligen börjar julstämningen infinna sig hos mig.
Hade jul- och godispyssel hemma hos Tarja igår medans snön dalade ner utanför fönstrena. Så himla mysigt!!
Julkorten är i stort sett klara, det är bara adresserna kvar som skall skrivas.
Ja, jag vet att jag är sen men frankeras dom med vanligt porto kommer de nog fram i tid ändå.

En som aldrig är sen är ju självaste tomten.
Snart står tomten innanför dörren och undrar om det finns några snälla barn till Liams stora förtjusning.
Förra julen hann tomten knappt innanför dörren innan Liam slängde sig upp i hans famn *L*
Nu blev fotot lite suddigt märkte jag, så hoppas ni har överseende med det.

De mönstrade papprena jag har använt mig av är från serien "Mistletoe" från Making Memories.
Bruna "Puffy" thickers.
I samma ögonblick jag tog fotot höll Liam på att dra av tomtens skägg *L*


Här fortsätter jag använda samma mönstrade papper, dom är dubbelsidiga.
Stjärnorna och cirkeln är utstansade med QK-dies. Vita "Vinyl" thickers fick bilda ordet förväntansfull.

Ett barns glädje är det bästa som finns.
Att se Liam titta på tomten med glädje, beundran o nyfikenhet samtidigt som han står och trampar på stället av otålighet o iver för att få se vad tomten ska plocka upp ur säcken, va den absolut bästa julklapp jag kunde få.

Detta får avsluta och bli mitt sista inlägg för i år, eller kanske inte *L*
Vill önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År
Nu ska jag skriva adresser tills jag får skrivkramp!!!

//Petra

Kommentera inlägget här :