Dan före dan före dopparedan...

Ja, så är det faktiskt! Tänk bara 2 dagar kvar till julafton... och allt man ska hinna med, varför blir det samma varje år?
Ja, i alla fall ska jag tipsa om hur man kan göra egna juldekorationer, om nu någon mot förmodan skulle ha lite tid över *ler* Annars  kan man ju göra till nästa år! Eller göra som jag- jobba hela julen och fira extra i nyår istället.

Glaskulor finns att köpa som inte är dekorerade alls.
Eftersom jag inte har någon gran, hänger jag i fönstrena
istället. Guldkanterna är målade med guldpenna,
rutmönstret är gjort med Pearlmaker, även prickarna.
På en del har jag använd Stickles- för mer glittrig effekt!


Närbild. Blir jättefint! Finns även i små, små varianter
som jag tänkte dekorera och ha som bordsdekoration på
nyårsfesten. Man kan ju dekorera champagne glasen oxå!

God Jul från mig!
Malin  

Kommentera inlägget här :