Bloggpremiär!

Tadaaa!
Här har ni Anna/AMAs premiärinlägg i Arkivets blogg.

Jag gillar ju att göra lite alternativa grejer så här kommer två olika askar och en enkel canvastavla.

Först askarna.
Den stora en s.k. pizzabox och den lilla en peek-a-boo-box.











Papper: "Vine Dot Just Chillin Girl"  från Making Memories.
Stämplar: "Grattiskramar" av Liten Tingla från Arkivet och clearstamps "Sweet moments" från Hero Arts.
Rutan på stora asken är gjord av vit vellum och Bazzill med Quickutz Nesting Labels CC-SHAPE-3-028.
Dekorationer: 3D-lack, vågigt sammetsband, tyll med glitterlim på, ros och blingstenar.



Här har jag först grundat hela duken med Crackle Paint "Broken China" och sedan stämplat prickarna med akrylfärg (svart, vit, silver) och bubbelplast. Kompassrosen och slingan är Tim Holtz-masker som jag använt svart Distressrefill och svampapplikator till. Kanterna på fotot har jag slipat med sandpappersfil innan jag satt det på en svart fotomatta av Bazzillpapper.

Det var allt för den här gången.
Hoppas ni får lite inspiration och att ni gillar det jag gjort?

Kommentarer :

#1: Annika

Fantastiskt fina saker! Speciellt den lilla asken föll jag för. Och grönt kan aldrig bli fel!

skriven
#2: Lena

Väldigt vackra saker du har skapat Anna! Tavlan är bara såååå fin.

skriven
#3: Lena

med en så söt rumpa att utgå från kan man inte misslyckas.......

Jättefint!

skriven
#4: Linda Horn

Så snyggt!!! Gillar peek-a-boo-asken.... har du en mall på den? Snygg tavla, måste med prova på det snart, men jag behöver mer material då. Har alldeles för lite masker, distresser och liknande.

skriven
#5: Martha

Ursnygga askar!

Canvasen är apsnygg. Verkligen häftigt med lager på lager med färger!

skriven
#6: Tarja

kanonfint som alltid!!!

skriven
#7: Linda

Underbart fina saker du gjort!

skriven
#8: Anna/AMA

Tack alla!



Det är verkligen kul att så många kommenterar och att ni gillar det jag gjort!

Har ju inte bloggat på evigheter på min egen sida så det här var verkligen uppmuntrande. :o)

skriven
#9: Ewonne

Tokgillar det du gjort!!!! ♥♥♥ Hur snyggt som helst!!! Vill se mera som du gjort så fortsätt att skapa och lägg upp i bloggen

Kram Ewonne

skriven
#10: Susanne H

Superfint! Gillar verkligen canvastavlan!

skriven

Kommentera inlägget här :