Inkido Götheborg

Fick ett härlig paket med papper från Inkidos pappersserie Götheborg.
Älskar dessa i mina ögon marina färger.

På den första layouten har jag använt papperna "Blåröd stjärnrad", "Röd stjärna" och "Blå stjärnrand".
De små vimplarna har jag klippt till själv med hjälp av min scalloped mönstersax. Alfabetet är thickers från American Crafts. Jag har även sytt lite på denna layouten, runt fotot.


Detaljfoto på vimplarna.


På den här layouten har jag använt mig av papperna "Blåröd stjärnrad", "Röd stjärna", "Blå rand" och "Röd stjärnrand".
Klippte ut en cirkel av Röd stjärnrand pappret. Käglorna är utklippta i vit cardstock och ditsatta med 3D kuddar från Scotch. Ordet bowling är utstansat i QK:s alfabet "Diesel".


På den tredje och sista layouten har jag använt papperna "Blåröd stjärnrad", "Blåröd rand" och "Blå stjärnrand".
Använde även ett superfint band som jag fick med i paketet samt tre små söta glittriga stjärnor som även de finns på Arkivet.
Texten är utstansad med QK:s alfabet "Maddie Anne".


Detaljbild på en av stjärnorna och här ser man även mer av det fina bandet.


Önskar er alla en fin onsdag!
Kram Therese

Kommentarer :

#1: Eleonore

Underbara papper och superfina lo´s.



Kram E

skriven
#2: Petra

Dom är sååååå SUPERFINA!!!

Tack för inspirationen



kram Petra

skriven

Kommentera inlägget här :