Cosmo Cricket

Jag fick ett riktigt härligt paket med papper från Cosmo Cricket. Fina oranga papper som jag älskar.
Här skrev jag ut 3 lite mindre fotografier och satte dem på ett ljusblått papper och satte det blåa pappret ovanpå det oranga pappret, det rev jag lite längst ner eftersom det har en ljusare färg inuti. Kul! Jag satte på ett tygband med hjälp av häftapparat och så gjorde jag en liten pappersblomma med hjälp av två tillknöcklade papper som jag chalkade runt kanterna.

Ånnu en superenkel layout, jag gillar ju det enkla :-) Jag satte fotografiet ovanpå ett skrynklat papper som jag chalkat runt om. Sen satte jag en turkosgrön blomma i hörnet ovanpå en bit papper (som jag hittade i en chokladkartong i julas och som jag aldrig kunnat slänga) lite häftklammrar, sen klart.

Hoppas ni gillar mina layouter.
Mikaela ♥

Kommentarer :

#1: ElisabethT

Mmmme like!

Jag gillar det enkla, raka. Brukar säga att jag e fyrkantsflickan!

Jättefina.

Kram

skriven
#2: Susanne H

Jag älskar dina layouter! Den översta är jag lite extra förtjust i, den är sååå snygg!

skriven

Kommentera inlägget här :