En gäst på besök!

Vår gästdesigner , Lotta/maxell, har fått lite papper och minialbum i handen...
Då blev det så här:



Ett minialbum från Maya Road, dekorerat med serien Ambrosia från Basic Grey.
Olika filtaband från Queen & Co.
Visst är det helt otroligt fint!

En Lo blev det med:

Mönstrat papper även här från Basic Grey- Ambrosia. Samt Filt från Prima
Typsnitt- QK´s Diesel.

Samt en tavla med samma ingredienser:

Tack så mycket maxell!!!
Jättesnyggt, verkligen!!!
Otroligt fint! Hoppas att det snart kommer en Lo och ett
minialbum med posten till Arkivet!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

psssst...
Vill bara tala om att nu har det kommit efterlängtade papper och dekorationer till butiken!
Sassa Fras Lass har äntligen hittat över det stora havet :-)
Vi ses!

Kommentarer :

#1: Cattis

Nu blev jag inspirerad!! Så snyggt!!

skriven
#2: Anna&Julie

Vill bara passa på att skicka en tack-kram till Malin (?) och dom andra tjejerna på Arkivet! Alltid trevliga glada och hjälpsamma!

Speciellt tack till Malin som sagt, för att du lät Julie-monstret rita och härja med dig, så mamma kunde handla. Och tack för hjälpen när jag glömt mitt kort!

Kram Anna

skriven
#3: Anonym

Vill bara passa på att skicka en tack-kram till Malin (?) och dom andra tjejerna på Arkivet! Alltid trevliga glada och hjälpsamma!

Speciellt tack till Malin som sagt, för att du lät Julie-monstret rita och härja med dig, så mamma kunde handla. Och tack för hjälpen när jag glömt mitt kort!

Kram Anna

skriven

Kommentera inlägget här :