Vintage och romantik med Jennie

För några veckor sedan så höll Jennie en kurs på Arkivet med temat Vintage. Dessa härliga kort fick kursdeltagarna göra (+ ett till som jag inte har något foto på)









Är du intresserad av att lära dig att göra saker i samma stil? Än är det inte försent!

Den 7 juni håller Jennie en kurs där du under samma tillfälle får göra ett kort, en layout och en altrad sak dvs något annat än kort och layout.
Erbjudande Gå 2 betala för 1 på denna kurs- Begränsat antal platser!!!

Denna kurs passar dig som redan har gått kurser hos Jennie eller aldrig testat på denna stil innan. Det är bra om du har pysslat något innan. Så passa på att anmäla dig till denna sista kurs som hålls innan vi tar sommaruppehåll med kurser.

All info om kursen hittar du här


Kommentarer :

#1: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

skriven

Kommentera inlägget här :