Crazy photo

Idag har jag verkligen lekt och kladdat. Det har gått en massa vit akrylfärg, men vad roligt jag haft :) 
I botten har jag använt ett vit cardstock och på det limmade jag remsor och bitar av MajaDesigns papper Skärgårdsliv. Lite röd distressfärg sprayades på och sedan en massa vit akryl.
Ett par remsor av Tissue tape kom också på layouten för att även de kladdas ner med vit färg. Jag använde fjärilsmotiven men det hade fungerat med vilket motiv som helst. Tissue tape hittar du här.





Det lilla vita nyckelhålet hittar du här. Den vita glittriga knappen hittar du här.





Det var allt från mig för denna gången.
Kram kram
Lotta

Kommentarer :

#1: Tina

WOW!!!! Fantastiskt fin! Kram

skriven
#2: Therese

Så himla fin!!!

KRAM ♥

skriven
#3: Susanne H

Läckert Lotta!!

skriven

Kommentera inlägget här :