Fabscrap

Ja då var de min tur...
Denna gången Fick jag sätta händerna i Fabscraps serie Burlesque "showtime" Den var som gjord för mig ;)

De blev en layout på ett par av alla mina snygga skor *LER* (de blir inte de sista par skorna ni ser mig scrappa ;)Dom vill man ju gärna scrappa och när pappret passar så bra oxå.


Showgirls'en är utklippta ur två av Fabscraps mönster ark.
De finns många olika mönstrade papper och dekrationer som hör till denna serien Burlesque "showtime"

Ni kommer att få se mer layouter från mig i denna serien jag tänkte nämligen passa på att scrappa massor på Lördag när de e Rekordträffen i Mölnlycke. Ni ska väl dit ;) 
Ha de så gott i höstrusket.
Vi syns
Kram Nancy


Kommentarer :

#1: Lotta

Wow, super layout och fräcka skor!!!

kram

skriven
#2: Susanne H

Läckert Nancy!

skriven
#3: Tarja Janzen

Åh,så läckert! Jag visste att det stod Nancy på dom papprerna! Skorna kan du ta med dig på lördag så tar jag med dom hem:) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :