Lite förvarings tips

Ja då var de min tur att visa lite av mina förvarings"saker"
Vi pysslare har ju en förmåga att ha många saker som vi använder på samma gång därför e de ju viktigt att få till bra förvaring och lätt att hitta och se vad som e vad eller hur ? ;)

Denna lilla söta väskan hittade  jag på en loppis en dag, då visste jag inte riktigt vad jag skulle förvara i den, men något pyssel hade jag allt tänkt... de blev min förvaring till mina promarker pennor.



Jag har även satt små klisterlappar som jag målat med respektive färg för att jag snabbt ska kunna hitta vilken färg jag vill ha. Några e nya och därför inte fått nån färg på sig än ;)


Min distress förvaring är en gammal skokartong ( de var några sommarsandaler därför är de en liten smalare kartong en vanligtvis) perfekt format. och väldigt lätt att bära med sig på pysselträffarna bara att sätta på locket.


Jag e glad över dessa plast krukor/"burkar" från Ikea. De finns i olika färger kostar bara 5 kr. I dom har jag sådant jag använder ofta lim, 3d lack, lite blommor, band mm Jag vill då inte behöva ta upp några bukar el lådor med lock utan man ska kunna ta de man behöver snabbt och lätt.



Nu undrar ni nog vad försöker hon visa här ???
Jo min förvaring till minialfabeten, små text stämplar, utstansade ramar.
De är kalsong förpackningar *LER*
Gratis är bäst ;) Man vill ju gärna lägga pengar på andra pysselsaker än förvaring.

Ha en fortsatt bra dag
Kram Nancy

Kommentarer :

#1: Tina

Jättesmarta grejer ju!

Hihi, jag gillade kalsongförpackningarna ;)



Ha det gott!

Kram Tina

skriven
#2: Tarja

Niiiiiiiice!! Ny blir det nya "fillingar" till Leif:) kram T

skriven
#3: Lotta

Åhh vilka fiffiga lösningar, perfekt då kan jag fixa om lite bland mina pysselsaker. Jag bara älksar den lilla rosa väskan!!!!

kram kram Lotta

skriven

Kommentera inlägget här :