Tim Holtz - Configurations box

Hejsan,
Nu ska jag inte hålla er på halster längre. Här kommer mina "tittskåp" som jag gjort. Ett superroligt projekt som jag verkligen kan rekomendera. De finns i olika storlekar och format så det är bara att välja vilket som passar bäst. Jag har inte använt några foton i mina men det kan man definitivt sätta i också. Varför inte göra ett "tittskåp" om ert barns första år, en resa eller bara familjen till exempel.
Skåpen består av två delar. En bas med småkuber och ett lock. Jag valde att använda dessa två delar var för sig och då får man ju lite mer för pengarna :)



Här är först locket som blev ett skyltfönster till en gammal biograf. Papperna till detta är Graphic45 "Curtain Call".



Här är själva basen där varje liten kub har sitt eget tema. Många av dekorationena hittar du hos Arkivet men en del har jag hittat på olika loppisställen.



Det var allt för denna gången.

Kram kram
Lotta

Kommentarer :

#1: Nancy

oh my good vad duktig du e.

Verkligen JÄTTE fint.

Kram

skriven
#2: Tarja

Och det är så himla fint!!!! Varje liten box är så välgjord och genomtänkt. Ska lägga upp boxarna i webbshopen nu också:) kram T

skriven
#3: Tina

men, men, men...... WOW!!!

Du är verkligen grym!

skriven
#4: Susanne H

Du är så grym Lotta! Superfint!!

skriven
#5: Therese

Wow så fint! Längtar efter att få se det irl.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :