Same same but different - Jennie

Oj!! Detta var verkligen en utmaning för mej! Så mycket klara färger och dekorationer som jag aldrig skulle ha valt själv. Men det var riktigt roligt, och så här blev mitt ressultat.



Tyvärr lyckades jag inte riktigt fota så de klara färgerna kom till sin rätt. Jag har använt ett vitt cs som matta klippt ur små detaljer ur de mönstrade pappren vi skulle använda. Använt svart cracklepaint som bakrund till bilderna och även på några av dekorationerna såsom Chipboards och trådrullen. För att binda ihop allt har jag skrivit ord som jag tyckte passade till bilderna. Jag har använt en svart tuschpenna och skrivit med olika "typsnitt" och storlekar.



Svartmålad och dekorerad trådrulle!



"Frihands text" fick rama in och knyta ihop!
/Jennie

Kommentarer :

#1: Therese

Så härlig!

Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :