Same same but different - Nancy

Ja då var de min tur att använda samma saker som alla vi DT tjejer fick som utmaning denna gången, och så här blev mitt resultat....

Först hade jag tänkt att använda de pappret som Lotta har gjort till bas, men hon hann förre ;) de e ju kul om de varierar mycket, fast vi alla har samma papper, dekrationer och foton så blir dem så olika.
Så därför valde jag detta aprikoscardstocken som bas och har rivit och klippt ut saker från dem andra mönstrade papperna.




Jag använde den bruna pappåsen som fotoram och botten på påsen till att sätta rubriken på A"merika"
Trådrullen fick bli en blomvas ;)

De var allt för mig.
Ha en bra dag
//Nancy

Kommentarer :

#1: Marit

Supersnyggt!!! Det där med påsen ska jag sno =)

skriven
#2: Therese

Härlig lo!

Kram

skriven
#3: Lotta

Härlig Nancy!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :