Bidrag för maj månads månadsskiss

Tack alla ni duktiga tjejer för era fina bidrag i maj. Det är en fröjd att se allt vackert som trillar in i vår mailbox varje månad.


Sara


Jenny Dahlqvist


Charlotte Ljung


Karin/essmo


Tindela (Jenni)


Maria Hellberg


Ann Svensson


Eva Murman


Sophie Eklöf



Jenni (Allram)


Catrin/Lillstrumpa


Ulrica


Karolina Kårehed


Rebecca Karlsson


Maritha Frölid



Denna gången fick mannen här hemma hjälpa till att dra en vinnare och den här gången blev det...


Karolina Kårehed


Grattis!! Maila din adress till [email protected] så kommer din vinst med posten.


Håll ögonen öppna för imorgon presenterar vi en ny månadsskiss. Innan dess önskar jag er alla en underbar Kristi Himmelsfärdsdag. Här i Skåne skiner solen och vi anar att det blir en strålande dag. :)

//Susanne

Kommentarer :

#1: Becca

Hmm...

Jag ser bara hälften av bidragen.

Jag får hoppa in senare och se om det gått till sig.



De jag ser är helt fantastiskt fina!

Tack för inspirationen och nu väntar jag med spänning på nästa månadsskiss.

skriven
#2: Tarja Janzen

Vi jobbar på att få upp alla bilder. När vi jobbar med det i blogg.se så ser allt bra ut men sedan försvinner de när jag publicerar inlägget:(

skriven
#3: Tarja Janzen

Nu hoppas jag på att alla bilder syns. Hör av er om det är tokigt hos er:)

skriven
#4: Karolina Kårehed

Jippi! Vilken härlig överraskning att jag vann! :-)

Tack för alla inspirerade skisser ni bjuder på varje månad!



Tyvärr ser jag inte alla fina bidrag. Hoppas det går att lösa.



Mvh Karolina

skriven
#5: Tarja Janzen

Mycket märkligt! Ena stunden så ser jag endast hälften, för att efter en stund se alla. Får se om vi får löst det. Hur är det med er andra, ser ni alla bidrag?

skriven
#6: Susanne H

Ja, det är märkligt. Just nu ser jag alla utom Karin/essmo, Tindela och Maria Hellberg.

skriven

Kommentera inlägget här :