Rosa blomkort

Världens enklaste kort...................




 ...............gör du genom att stämpla motivet med VersaMark (genomskinlig dyna) och Clear embossingpulver och embossa det på ett vitt papper. Jag har använt mig av en underbar stämpel från Donna Salazar.

Sedan tar du en färg, jag har valt Distress färgen Victorian Velvet och lägger på det i cirkelrörelser med ditt Ink Blending Tool. Färgen fastnar då överallt förutom på ditt embossade motiv.

Sedan strödde jag hologram pulver på vissa delar och embossade det. Papper = lager-på-lager gör alltid att kortet ser mer arbetat ut än det är.

Jag har längs  med kanterna på kortet stämplat med Inkidos ornament stämpel, även här med Distress-färgen Victioria Velvet.

Voila!! Tarja


Kommentarer :

#1: Therese

Superfint!

skriven
#2: Ximena

det skall jag testa !!! super fint!

skriven
#3: Lo

Kanonfind och snabbt gick det att göra med. Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :