Sari gäst i designteamet - del 2

Jag har fått äran att vara gästdesigner åt Arkivet under mars månad. Jag kommer att göra fyra alster totalt, och det här är mitt första, en layout. Lite konstigt, kan tyckas, med tanke på att jag på sista tiden mestadels gjort kort :-). Men det blir nog några kort också.









... Ja, ibland blir det lite galet när jag är ute och far. Här är min guddotter i full fart med att grimasera på mitt kommando :-).
Nästan hela familjen följde mina råd om att toka till sig :-), men nu är det fokus på fina "Fiina".





Jag har gjort en film om hur jag tänkte när jag kombinerade papper, band och annat från dt-paketet. Häng med på ett halvgalet äventyr :-)!

del 1

 
del 2


Med vänlig hälsning
Sari Hänninen
 
P S - KOLLA GÄRNA MIN BLOGG - DÄR JAG PUBLICERAR MINA PYSSEL... http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/ 


 





Kommentarer :

#1: Cicci/Trollmor

Skruttprutt :-( Jag kan inte se bilderna. Är det bara jag och min dator eller är det fler det inte funkar för?

skriven

Kommentera inlägget här :