Lite Basic Grey..mm

Här kommer ett blogg inlägg från ett varmt Turkiet ;) som jag just nu e på semester i.

Jag fick de nya hund serien från Basic Grey att arbeta med. Den var ju ganska lätt att använda då jag har två små hundar hemma som ofta fastnar på ett och annat kort. Just nu e de ännu fler kort tagna än vanligt eftersom Sally har fått en valp, Semlan som vi ska behålla.



Papperna är  alltså Basic Gray hundserie som jag har lekt lite med, de ena pappret har jag rivit och de andra har jag …”vecklat” , som när man gör smällkarameller vid jul. Som jag sedan har satt fast  med hjälp av en häftapparat. På  fotot har jag lagt en matchande overlayram, finns som tillbehör i Bacis Gray serien.




De e roligt när de finns lite matchande tillbehör att leka med i serien :)
Dessa super söta tassarna är stämplade med tillhörande clearstamps i samma serie.
Texten har jag skrivit på utstansade pappersbitar med hjälp av två olika storlekar Spellbinders.
Och satt dit lite perferkt pearls, som blir som små "pärlor".

Jag har gjort en hel del student kort till kollegor mm Som tur har ju Arkivet gjort nya egna stämplar bla för studenten som blev min räddning. Slippa att använda upp samma bokstäver hela tiden på mina stickers el thickers.
Så här blev några av mina ...Psst de e Text stämplarna du ska kolla in ;) Den runda " Grattis till stundenten..." och "studentsången" den med massa ord.








Nä nu måste jag avsluta för denna gången och hoppa ner i poolen.
Ha de gött ;)
//Nancy

Kommentarer :

#1: Therese

Jättefina alster!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :