Nytt från mig ;)

Lite nytt... Från mig ;)

Den första layoutern "I mormors famn"

Har jag använt mig av Making Memories mönstrade papper Love + lite vanligt rosa cardstock.
Hjärtanen är utklippta, lika så "hugs end Kisses" och "a special kind of love" ur ett klippark från Making Memories.
Textpappret är igentligen en kortbas, finns att köpa färdig. Som man kan använda både på layouter eller om man vill göra ett Alla Hjärtans Dag kort till någon kär vän. Snabbt och lätt ;)
Blommor som har fått lite stickles=glitterlim på sig
Reprints halv pärlor.
Och texten kommer från Adorit

Gräva gräva...

De prickiga pappret kommer från Inkido.
Jag har smutsat ner den lite som en inramning till fotot med hjälp av min (dammig) Svarta Dabbers (akrylfärg) Oj vad längesedan jag använde dem. Men roligt var de ;) 
Även här har jag använt mig av Making Memories kortbas som en fotomatta denna gången.
Blommor
Knappar
Quickutz pil
Rub ons blommor
vit gelpenna
Jag försökte mig på att stämpla lite oxå. Tyvärr syns den inte så bra :(  De e en ängel från Pink Paisly
Texten är från Adorit Fast STORA :) bokstäver (thickers)

Ja de var allt för denna gång, ses snart igen hoppas jag
//Nancy


Kommentarer :

#1: Therese

Ljuvliga!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :