My little shoebox

Även jag har fått ett underbart paket med papper från My little shoebox att skapa med.
Jag gillar verkligen deras papper för de är så färgglada och härliga. Ett extra plus är att man ofta kan klippa ut delar ur pappren för att använda som dekorationer vilket jag gjort på det jag ska visa er nu :)





Här har jag använt mig av svart wellpapp i storleken 30x30,  den prickiga baksidan av

My Little Shoebox Flying High - BirdsEye View
och klippt moln och träd ur My Little Shoebox - Away We Go - Wroom och
My Little Shoebox Flying High - Miles High
 Alfabetet är av wellpapp och det finner du också hos Arkivet.



En LO där jag figurklippt bilen från mitt fotografi och målat bakgrunden med promarkers.
Pilarna är klippta ur My Little Shoebox - Away We Go - Let´s Ride 



Sist ut är ett kort och även där har jag använt delar av pappret som dekoration. Den här gången är det
My Little Shoebox Imaginary Friends - Roar


Nästa gång jag bloggar kommer jag att visa fler alster gjorda med samma serie av papper.
Ha det gott och tack för titten!

// Therese L

Kommentarer :

#1: Susanne H

Men åh vad läckert! Den med bilen tyckte jag var urhäftig!

kram

skriven
#2: Tarja

Härligt att ha dig tillbaka i bloggen! Du skapar alltid så himla fina saker!!!

skriven

Kommentera inlägget här :