Vinn biljetter av Arkivet till Rekordträffen den 19 september 2009



VINN EN BILJETT AV ARKIVET TILL REKORDTRÄFFEN!


Allt du behöver göra är att lägga nedan text i din blogg och lämna en kommentar i vår blogg (så vi vet att du är med:))


______________________________________________________________

VINN EN BILJETT TILL REKORDTRÄFFEN!



" Du har väl inte missat att anmäla dig till Rekordträffen, årets största träff.
Information om detta hittar ni på http://arkivet.blogg.se/2009/august/vinn-biljetter-till-rekordtraffen-den-19-sept.html

________________________________________________________________


Alltså, skriv ovan text i din blogg, lämna sedan en kommentar i vår blogg så drar vi fem lyckliga vinnare tisdagen den 1 september. 

Om du redan är anmäld och vinner = Gör en vän glad - ge biljetten till henne/honom!!



225 personer har redan anmält sig.
Läs mer om Rekordträffen här www.arkivetdesign.se



 


Kommentarer :

#1: myamia

Hej hopp! Jag är gärna med i utlottningen och har bloggat ett inlägg. //Myamia

skriven
#2: Lotta

Jag är också med i utlottningen! Bloggat och klart...

skriven
#3: Ika

Sjävklart vill jag ha en chans att vinna..

skriven
#4: Jeanette Blixt

Ja jag vill definitivt ha/ta chansen att vinna =)



Jeanettan

skriven
#5: Sofie Hansson

Vill pröva lyckan att vinna biljetter till träffen!

skriven
#6: Petra

Jag vill ju oxå gärna var med och tävla :)

skriven
#7: nancy

Klart man ska vara med och tävla ;)

tyvärr fick jag inte med logan men jag tror alla hänger med vad "jag" menar.

skriven
#8: Tilda

Oj, så spännande. Kan det vara min tur nu??

skriven
#9: Hanna

Hej!

Har ju redan anmält mig,

men har en kompis som helt klart blir glad över en biljett! :o)

Håller tummarna! :o)

Kram

//Hanna

skriven
#10: Hanna

Hej!

Hmm, tror jag kommenterade här för några minuter sedan... men jaja! Jag och datorer har väl aldrig gått så bra ihop, så jag försöker igen! ;o)

Håller tummarna! ;o)



Kram,

//Hanna

skriven
#11: Hanna

ojdå... jag igen... ;o)

blev visst lite fel!

//Hanna

skriven
#12: Susanne H

Om jag vinner ger jag gärna biljetten till en vän. :o)

skriven
#13: Anna

Jag har bloggat nu och vill gärna vara med på utlottningen



//Anna

skriven
#14: Angelica

Att vinna en biljett vore verkligen kul, då kunde jag kanske i tid tillverka korten till jul, umgås med folk som jag inte känner, kanske stöta på någon av mina vänner, en länk finns inlagd i min blogg redan idag, nu håller jag tummarna för att en av de lyckliga vinnarna blir jag.

skriven
#15: Ullisenrullisen

Hej! Klart jag vill vinna en biljett, då måste jag ju få ledigt så jag kan gå. Jag har bloggat om träffen.

Mvh

Ullisenrullisen

skriven

Kommentera inlägget här :