Lo med Pink Paislee - Butterfly Garden

Tarja ordnade en kanonkväll för oss, sitt DT-team, förra fredagen. God mat, massa pyssel, prat och skratt. Vi fick pyssla med vad vi ville och jag valde att göra en layout med papper från Pink Paislee - Butterfly Garden 



Stämpeln uppe vid fotots högerkant kommer från Stempelglede - Vintage Garden. Kuvertet på högersidan är från Graphic45. Fågelburen har jag förhöjt med hjälp av Stickles. Andra dekorationer som jag använt är fjärilar från Pink Paislee - Butterfly Garden och diverse blommor, pearls och spets.



Blomman i metall har jag gjort med hjälp av metallblommor från Graphic45, metallbrad även den från Graphic45 och en tång.

  

Blommorna i sig är rätt anspråkslösa men genom att bocka och böja med en tång fick man lätt till denna underbara blomma. Jag har andvänt en mindre och en större blomma för att få den att se ut som en ros.

Här är ytterligare en variant på blomman.




Tills nästa gång, ha det riktigt gott.

Kram kram
Lotta

Kommentarer :

#1: Therese

Så fin den blev ♥

skriven

Kommentera inlägget här :