Premiär för månadsskissen!

Jag hoppas ni alla har haft en underbar sommar med mycket avkoppling, sol och sköna bad. Nu när hösten kommer krypande så kommer scraplusten också fram och nu tänkte jag utmana er alla. :)

Med början idag så kommer jag presentera en skiss första fredagen varje månad. Det är fritt att tolka skissen som man vill. Det går bra att vända och vrida på den och också flytta elementen i förhållande till varanda. Det viktigaste är att man ska känna inspiration och att det ska vara roligt att skapa!! Det är fritt fram att skapa layouter, kort eller något annat utifrån skissen. Så låt nu idéerna spruta och visa oss ditt alster.

Skicka in en bild på ditt alster till [email protected] Bilden ska vara max 500 pixlar på bredden och vi vill ha den senast den 26/9. Vi kommer sedan att visa upp alla alster här i bloggen samt dra en vinnare som får ett paket med scrapprylar till ett värde av 200kr. Det är ok att visa upp sin tolkning i sin blogg efter att man skickat in den till oss.


Här kommer septembers månadsskiss.






Vi vill såklart visa hur några av oss tolkat skissen. Tarja själv har gjort ett supersnyggt kort med skissen som utgångsläge.






Therese gjorde denna fina layouten.





och själv gjorde jag också en layout med nya fina papper från "Little Yellow Bicycle" som naturligtvis finns i shoppen. :)





Så scrappa på nu!

/Susanne

Kommentarer :

#1: Tarja

Så kul det var att tolka. Det blir alltför sällan som jag skapar nu för tiden men jag ska utmana mig själv gm att alltid vara med på månadsskissen//kram

skriven
#2: Jenny

Ah vilken kul grej, den ska jag absolut va med och tolka!!!

skriven
#3: A-L

Den här skissen va jätte kul att tolka...kul med utmaningar!

Jag har skickat in mitt bidrag.

skriven
#4: Petra

Sitter just nu själv och tolkar denna skiss. Bidrag kommer snart :)

Superkul och detta fick mig att få tummen ur, äntligen!!

skriven

Kommentera inlägget här :