Väsk-kort och Vintage-påsk!

Ett febrigt inlägg från en som aldrig tycks bli frisk!
Ja vad ska säga...jag är såååå ledsen för att jag missade kryssningen som jag sett fram mot såå länge. Eller missade och missade...jag var ju där, var bara så sjuk att jag inte kunde lämna rummet på hela helgen. Hoppas att alla ni som var där och var friska hade en supertrevlig helg med massa roliga kurser!!
Jag har gjort ett väsk-kort med Magnolia motiv. Paprena är från pions vår/påsk serie (helt undernara som vanligt)
.
Jag har även använt retro blom punchen och nellies nya fjärilstannsar. På baksidan har jag använt en bit kardborre som låsanordning. Innuti finns det antingen plats för att fästa en cellofanficka med påskgodis eller kanske ett handskrivet brev.
Var tvungen att använda de härliga vintage bilderna ur Pions klippark och göra ett Påsk kort oxå. Ni har väl inte missat dessa underbara fjädrar som nu finns att köpa på Arkivet! 
Det var allt för i dag!
Ha en underbar vecka så ses vi på mässan om nte förr!
Kram, kram
/Jennie

Kommentarer :

#1: Therese

En underbart fin väska!!

Håller tummarna stenhårt för att du snart känner dig bättre ♥

KRAM

skriven
#2: Lotta

Åhhh ljuvliga!!! Krya på dig vännen.

Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :