Kill kort

Visst kan de vara svårt att hitta någon bra stämpel när man gör ett kort till en tonårskille/Ungdom. De får ju inte vara för barnsligt el för "gubbigt". Men nu har de kommit in lite coola killar från Stampavie som jag har använt mig av och gjort två olika kort med samma motiv ett stilrent enkelt och ett med lite mer saker på ;)









På de sista kortet har jag använt vanligt grönt cardstock som jag har kört i min wellpapp"maskin"
Hjärtanen och Biljetten finns att köpa styckvis i butiken.
Sen har jag använt en del 3d kuddar för att få lite mer liv i kortet tex på killen (lyfter upp han lite från kortet)
De var allt för mig för denna gången.

Hoppas jag får se och träffa många av er på mässan som e NU till HELGEN http://goteborgsmassan.blogg.se/
Vi ses

Kommentarer :

#1: Lotta

Supercoola!!!!

skriven
#2: Tarja

Precis vad som har saknats på marknaden!!! Och du gjorde dom ju jättefina! Syns imorgon:)

skriven

Kommentera inlägget här :