Vem är Tarja?

Jag heter Tarja Janzén och är mamma till två underbara döttrar, gift med en kanonman och så är jag matte till Simson som är vår älskade hund:)



HUR HAMNADE JAG HÄR? För ungefär 14 år sedan så fick jag ett presentkort av svägerskan med ett kurstillfälle på Arkivet. Efter denna kväll var jag fast i kortmakeriet:)
När så butiken för fem år sedan var till salu slog jag till. Jag hade redan världens bästa jobb men kände att detta tillfälle kommer inte igen så jag var bara tvungen att slå till!

Att vara egen företagare är helt fantastiskt! Det kräver dock många timmars jobb och mycket engagemang. Men jag fullkomligt älskar det jag gör och eftersom jag är en entreprenör uti fingertopparna så är jag hela på jakt efter nya utmaningar!

Vad saknar jag då? Jag saknar tiden och lugnet att kunna sitta ner och skapa!!! Jag har lovat mig att under 2011 ska jag lägga mer tid för att skapa.

Detta var en kort presentation av mig själv!
 Imorgon börjar presentationen av tjejerna som är med i DesignTeam Arkivet 2011!! Vi presenterar en tjej per dag så välkomna in och kolla!!

//Tarja

Kommentera inlägget här :