Steampunk - då kan man gå lite wild and crazy

Då fick jag än en gång jobba med Graphic 45 och jag älskar det. Jag har gjort två layouter som jag ska visa här.

Models for a day -
Som bas har jag använt papperet Victorian Transformers. Ramen med fjärilarna är från papperet Time Flies. Jag har klippt ut figurer och blommor från papperna Fantasy Floral, Modern Marvels och Time Warp. Spetsen som jag veckat rätt mycket är också från Graphic 45 - Trim Staples Carded. Jag har även använt alfabetet Stickers Alfabet, Chipboardknapp och Stickers. Jag har använt mycket 3D lack och stickles för att få en glamourkänsla.



Crazy faces -
Som bas har jag använt ett svart cardstock. Jag har även använt wellpapp, Modern Marvels och Ephemera Extraordinaire. Figurerna har jag klippt från Modern Marvels, Time Flies och Time Warp. Uppe i vänster hörn har jag använt plastförpackningen som chipboardknapparna ligger i . Jag limmade fast ett papper i och det blir lite roligt tyckte jag :). Andra dekorationer som jag använt även på denna lo är banden, stickers och chipboardknapparna från Graphic 45.



Det var allt för denna gången.

kram kram
Lotta

Kommentarer :

#1: Cina99

WOW! Jätteläckra alster!

skriven
#2: Nancy

Håller med wow så fräckt

Kram

skriven
#3: Therese

Jätteläckra alster! Och jag har ju fått se dem live oxå:)

Kram

skriven
#4: Mia

nu dreglas det :D

skriven

Kommentera inlägget här :