Sagobok av Once Upon A Springtime



Det första jag tänkte när jag såg dessa ljuvliga papper, ur serien Once Upon A Springtime från Graphic 45, var "sagobok", så det fick det bli. Nu har jag visserligen inga barn i den åldern men kanske till barnbarnen i framtiden.
Albumet består av kuvert som jag skarvat ihop med en pappersremsa och därefter klätt med de mönstrade papperna. Ryggen på boken är ett vanligt cardstock som jag bigat så att den blir rund och följsam.

På varje tag har jag tänkt att det ska stå en saga.










Denna ramen har jag satt på 3D-kuddar och en overlay så att det blir som ett fönder att kika in i.














Jag hoppas att detta har inspirerat er lite.

Ha det gott.

Lotta

Kommentarer :

#1: RitaK

Nydelig eventyrbok :-) Så gjennomført og flott laget!

skriven
#2: Therese

Underbar!!!

skriven
#3: Tina

Åh, den är helt underbar!

skriven
#4: Mia

Passade verkligen Once upon :D Vacker som en saga!!!

skriven
#5: Susanne H

Den är verkligen underbar! Hade ju förmånen att få se den live i helgen. :)

skriven

Kommentera inlägget här :