Cosmo Cricket x 2

Jag är så glad över att Arkivet har tagit in ett av mina favoritmärken när det gäller papper, Cosmo Cricket. I butiken finns båda nya seriena "Salt Air" och "Social Club". Jag fick möjligheten att skapa med dessa båda och visar därför två layouter idag med papper från vardera serierna.

Först ut en layout med papper från "Salt Air". Temat på dessa är vatten, sommar, hav och strand. Som vanligt underbara. :)



Övrigt material på denna layouten är kugghjul från Tim Holtz som jag tryckt lite mot en distressdyna för att få det lite spreckliga mönstret. Vingarna är också från Tim Holtz. De hittar man HÄR. Den snygga "knappen" som sitter i det vänstra hjulet kommer från Grapic 45 och den finns i webbshoppen HÄR. Tejpen är tissue tape också från Tim Holtz. Den hittar man HÄR. Jag har också använt blubbelplast stämpeln av Liten Tingla. Den finns HÄR.


Den andra layouten är gjord i serien "Social Club"



Fjärilarna är stansande med DEN HÄR snygga stansen från Nellie Snellen. Blomman i trä kommer från Kaiser och finns även den i butiken, fler trädekorationer finns HÄR.

♥ Susanne

Kommentarer :

#1: Therese

Två underbara layouter!

Kram

skriven
#2: Lotta

Kanonfina layouter! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :