Sista inlägget från Anna



Här kommer ännu ett alster gjort av det härliga DT-paket jag fick innehållades papper från Inkido och
Making Memories.

Jag trivs mycket med att använda foton i detta mindre format, dels för att man får chansen att lättare använda flera foton på en layout, dels tycker jag det är dekorativt :-)

Här har jag använt brun Bazzill cardstock som bakgrund,
rivit en remsa ur ett Inkido-papper och använt spets och organzaband som bårder.
De vita "prickarna" är gjorde med Pearlmaker, bokstäverna kommer från Adornit.





Det var allt från mig, tackar så mycket för att ni tittat, verkligen jättekul att få "gästa" här hos Arkivet!
Mvh Anna

Det är vi som ska tacka dig Anna för att du ville gästa hos oss under denna månad! Hoppas vi syns framöver också//Tarja


 

Kommentera inlägget här :