Papper från teresa collins!

Hej på er!
Nu ska jag börja blogga varannan tisdag igen och det känns jättekul!

Mitt dt-paket innehöll papper från teresa collins och en ljuvlig stämpel från Stampavie.
Jag tänkte visa er ett kort jag gjort med detta material idag och sen ytterligare två nästa bloggning.



stämpeln är färglagd med promarkerpennor och pappret med stjärnorna är ett transparency paper, också det från teresa collins. Som ni ser så glittrar det lite på motivet och det är för att jag dekorerat det med star dust stickles.

Ha en trevlig vecka!

/ Therese

Kommentarer :

#1: Tarja

Godis för ögonen är vad detta är:) Underbart kort!!!

skriven
#2: Petra

Men åh va fint kortet blev!! Håller med Tarja, ögongodis är det verkligen!!

skriven
#3: Therese

Superfint!

skriven

Kommentera inlägget här :