Här kommer ett inlägg från Lina som är vår andra gäst-dt under november månad!

I november har jag fått äran att vara gäst designer hos Arkivet, ska bli jättekul och lite nervöst.

Jag har gjort en julig Lo med lite andra färger än de klassiska röd, vitt och brunt.
 


Jag brukar inte ha en massa journaling på mina LOs om det inte är något speciellt, ibland gör man ju LOs från en hel semester;). Men det är ju helt efter tycke och smak.
Papperna kommer från Crate, snow day collection. På sidorna har jag "skitat" ner dom med distressdyna, walnut stain.
God Jul stämpeln är arkivets egna som jag sedan stansat ut med en circle scallop nesting punch strl X-large. Sedan har jag fäst den på 3-d kuddar.
Den lilla texten är från alfabetet cosmo cricket tiny type brown alpha och de stora från my little shoebox. Jag har gjort vita prickar på de stora bokstäverna med snow writer för lite x-tra effekt.
Swirlen hittade jag i min spill låda och har dekorerat med bling från nellies-choice.
Tomtestämpeln är min privata och jag har färglagt honom med promarker och lite stickles glue-silver.

Ha en trevlig pysselvecka i snön så ses vi snart! Kram Lina

Kommentera inlägget här :