Zimply Zingmark & VGD

Hej hej!
Nu är turen hos mig igen och idag ska jag visa upp en monokromatisk LO om mig själv. Det blev ett monokromatiskt kort också av spillbitarna som blev kvar. Så släng aldrig spillet, utan passa på och gör ett kort samtidigt. *L*
För att riktigt utmana mig själv så valde jag att skapa i grått. Inte helt lätt och speciellt inte nu när man vill skapa i klara, bjärta färger. Men här har ni iaf resultatet.

När jag satte igång insåg jag att jag inte hade ett foto på bara mig som passade, så lille rumpetrollet fick en plats på LO'n också. LO'n ska beskriva mig och det gör den väldigt bra....jag är en MAMMA!

Kortet jag gjorde av spillbitarna.

Material jag använt är grå cardstock, mönstrat papper VGD Skagen-1 och Skagen-6, ett silvergrått papper från Curious Metallic, grå satinband, dekorationsnål, chipboard staket från Maya Road, som sprayats med Perfect Pearls, Stickers från Prima, silver brads och stämplar från Zimply Zingmark.

Vill passa på att visa ett studentkort jag gjorde med en annan stämpel från Zimply Zingmark.

Kortbas är ett vanligt vitt dubbelvikt 15x15 kort, gul wellpapp, klarblå & gult cardstock, gult satinband och Zimply Zingmarks "Sjung om studentens....."
Härliga färger va?!!

Så, det var allt för mig. Tack för titten och ha d gott.
//Petra

Kommentarer :

#1: Therese

Så fina!! Layouten har jag sett live och den är lövely!

Kram

skriven
#2: Tina

Fiiiiiiiina!!! Gillade det blå/gula kortet!!!

skriven
#3: Säger som Therese: Har sett dina alster live och de är UNDERBARA!!

skriven
#4: Ulle

Säger som Therese: Har sett dina alster live och de är UNDERBARA!!

Kramiz

(Hur bra blev det första inlägget då??)

skriven

Kommentera inlägget här :