Turkost- det är jag!

Ja, en ny presentation med monokromatiskt tema, såklart turkos- det är ju jag.
I alla fall för det mesta...
Malin heter jag, är 38 år. Jobbar på Arkivet sedan drygt 3 år,  en eftermiddag i veckan.
Håller i Scrapbookkurserna på Arkivet. Övrig tid jobbar jag som sjuksköterska på akuten. Spännande variation.


Fick ett paket av Tarja att använda- hittade såklart lite x- detaljer..
Har använt chipboardswirl från Ranger, wellpapp,
använt turkos Dabber och bubbeplast samt stämplat med Arkivets
nya sommarstämpel över.bazzill papper i turkos
stansad fjäril från qk.


Närbild på fjärilen...

Ja, det var allt just nu.
Malin

Kommentarer :

#1: Therese

Jättesnygg layout!!!

Kram

skriven
#2: Petra

Snyggt resultatet blev!!!

skriven
#3: ElisabethT

Snygg(t)!

ja turkos e du, det vet jag ;O)

kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :