Tredje inlägget från Annika Knober som är maj månads gäst-DT hos Arkivet

Denna vecka har jag scrappat en layout och tre st kort - allt inspirerat av Petras "Zimply Zingmark" stämplar.



 

Layouten på min systerdotter Isabell är en liggande lettersize.

Material;

Vit Cardstock
Mönstrat papper med scalloped kanter; Crate
Stämpel; Zimply Zingmark
Bokstäver; QK Moonlight
Övrigt; svart stämpeldyna och staplers

 



 

Jag har gjort 3 st likvärdiga kort där jag har använt mig av 3 olika stämplar ifrån Zimply Zingmark; en till en flicka som skall döpas, ett till ett brudpar och ett till en student.

Jag har använt vit cardstock som bas och som fotomattor i olika färger. På kanterna på korten  har jag använt Fiskars kantstansar och för att detta mönster skall synas tydligt har jag försett insidan på korten med en färgad botten. På de kort där jag använt stansen med scalloped och hål har jag även satt en smal remsa färgad cardstock under hålen.

Som dekoration har jag använt små rosor.

 







 

Ha en härlig vecka och sug musten ur det sista av majmånad.... bara en vecka kvar och sen är det sommar!

 
/ Annika
http://annikaknober.blogg.se






Kommentarer :

#1: Susanne H

Ååååh så fint! Underbar layout och korten är såå snygga!!

skriven
#2: Therese

Åh så fint allt är ♥

Kramar

skriven
#3: Petra

Helt ljuvlig LO!!



Görfina kort.

Allt helt i min smak

skriven

Kommentera inlägget här :