Somrigt!

Äntligen känns det som om sommaren kanske är på gång lite smått. Förra helgen var ju helt ljuvlig!
Jag har fått Maja Designs nya UNDERBARA papper att arbeta med. Ut först kommer en layout och ett studentkort.
Jag har använt samma papper på både layouten och kortet och det heter "Blomstra", visst är det ljuvligt?! Jag har använt både fram och baksida på pappret.
Den stora blå rosen på layouten har jag gjort själv med hjälp av Tim Holtz Die "Tattered Flowers". De små söta blommorna kommer från Arkivet.
Den fina studentstämeln kommer från Zimply Zingmark och finns i butiken.




Kram Therese H

Kommentarer :

#1: nancy

Dom e lövly båda två ;)

Kram

skriven
#2: Annette

Helt underbara, båda två!

Kram!

skriven
#3: Wildärtan

Du är ju en stjärna, Therese!!

Kram och trevlig helg!

skriven
#4: Gunilla von Corswant

Sjukt bra! Återkommer snart med min beställning! Kram

skriven
#5: Pernilla/Pillan

Jättefiiint!!

skriven
#6: Maritha

Du är bara SÅ HIMLA DUKTIG Therese!! Superfint som vanligt när du gjort nåt.......=0)



Kram

skriven
#7: evelina

Snyggt!!!

skriven
#8: Anna H

Vilka skönheter du gjort! Ha det bra.



Kram Anna H

skriven
#9: Elisabeth

Jättefint!

skriven
#10: Linnea

Söt kille men var är Oskar :)

skriven
#11: Anita Ljung

Hej Therese!



Jättefina kort!!!!!

Kram

anita

skriven
#12: Åsa/asamia

Kanonfint!!!

skriven
#13: Lotta

Jättefina kort Therese!

Kram Lotta

skriven
#14: Patrick

Vackert!

skriven
#15: Vivilos

impressive Therese..Good jobb

skriven
#16: Molle

Wow, så fint! Vilken härlig studentstämpel!!

skriven
#17: jenny

¨Jättefint!! Snart har jag ett kort som du ska få scrappa åt mig :-). Ska bara hitta det i hårddisken . Kram!

skriven
#18: Sofia

Vad duktig du är!

skriven
#19: Petra

Lovely vännen!!



kram och tack för igår

skriven

Kommentera inlägget här :