Sista inlägget från Sofia (för denna gång:))



Jag vaknade i morse och kände jag ville scrappa denna bilden.
Jag utgick ifrån det rosa cardstock som följde med i paketet. En remsa från baksidan av pappret My litte shoebox-Just add butter-Granny´s apron och en från framsidan, det är alltid trevligt när det finns två sidor att välja på ett papper :).
I vanlig ordning så chalkar jag kanterna, är det något jag inte vill vara utan så är det chalk/distress när jag scrappar. För att få lite mer liv i layouten så stämplade jag på akrylfärg med bubbelplast i rosa. Vid sidan av fotot är en cirkel från My little shoebox-Just add butter-bit size. Nails är utskrivet med silhouetten i typsnittet "Monika". Beautiful och Thailand är stickersbokstäver. Sedan swirls stämplade från autumn leaves och vackra primablommor. Journalingrutan kommer från Jenny Bowlin och rutan med "Dear Diary" är hälften av ett ark från heartwarming.

Klart! :)

                                                                                                                                                                                       
            


Kram Sofia

                                                                                                                                                                                                                                       www.fialisan.blogspot.com

Kommentarer :

#1: nancy

Härlig layout och så rosa.visst e de kul att scrappa rosa ibland oxå ;)

kram

skriven
#2: nancy

Oj de blev vist fel det översta inlägget skulle in på Theres inlägg Ha ha ha

Sofi din layout e oxå jäääääte fin och vilka fina naglar ;)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :