Monster i garderoben?

Sonens bästis fyllde fyra år och jag behövde ett passande kort.
För att utmana mig själv lite bestämde jag mig för att jag inte fick stämpla alls, utan bara använda papper och dekorationer.

Kortbas i grönt från butiken, framsidan består bara av en dörr och ett monster som jag klippt ur "My Little Shoebox Imaginary Friends - Roar", handtaget är en brad/jungfruben som det sitter en öljett bakom för att skapa lite distans.



Insidan dekorerade jag med fler monster och fåglar klippta ur "Monster Mash" och "Knock Knock".
Därtill har jag gjort ett flaggspel med "Jenni Bowlin Studio - Homespun Banner Stickers" och på själva vimplarna sitter gratulationstexten. Snöret som vimplarna hänger på har jag ritat med svart "Micron 0,3" som jag även skrivit med.



Fanns ju så många fina figurer kvar att jag var tvungen att sätta en liten filur även på baksidan.



Nästa gång jag bloggar ska jag visa ytterligare ett kort jag fått gjort i samma anda - bara papper - inga stämplar.

Tack för titten! /Anna - AMA

Kommentarer :

#1: Malin, Charlies mamma

Och vi är nu de glada och stolta ägarna av kortet ovan! Tack snälla

skriven
#2: Susanne H

Vilket roligt kort och sedär, du har ju också använt de söta vimplarna. :o)

kram

skriven

Kommentera inlägget här :