Monokromatisk LO

Hej på er!
Det blev tyvärr en sen bloggning idag...men bättre sent än aldrig är det väl man säger? ;)
Nu har turen kommit till mig att visa min monokromatiska layout om mig själv.
Här kommer den:



Som ni ser är det turkos som är min monokromatiska utmaningsfärg och det passar mig bra. Gillar verkligen turkost!
Jag valde att hålla layouten ganska enkel och utan mönstrade papper.
Ramen är utskuren med sillhouetten och vingarna är av chipboard och täckta med två lager stickles.
Det syns kanske lite dåligt men runt om layouten har jag gjort en ram av vita streck.

Ha det så gott!

Kram Therese L

Kommentarer :

#1: Therese

Åh så fin!!!!!

Kram

skriven
#2: Tarja

Ja, turkos är verkligen din färg:) Kanonfin!

Vi syns imorgon!! kram T

skriven
#3: Susanne H

Supersnygg!!

skriven
#4: Petra

Supersnygg!!

skriven

Kommentera inlägget här :