KORTBOX

Hej igen. Då var det dags för mig att blogga igen och denna gången har jag gjort en liten kortbox. Meningen var att jag skulle ha dekorerat boxen med foton. En jätterolig grej att ge bort med foton kanske från en resa, ett kalas eller nån annan rolig händelse. Men så här ser den ut iaf.

Det mönstrade pappret är från Making Memories och serien Flutter. Solrosorna är en stämpel stämplad flera ggr och färglagda med ProMarker. Stansade ut den med en Spellbinders die, chalkade kanterna och embossade med Hologram, som för övrigt är mitt absoluta favorit embossingpulver. Stämplarna använda här kommer från Arkivet.

Locket är av......

Ta da.... och som jag sa innan så var tanken att dekorera med foton inuti asken.
Som ett minialbum fast i ett annorlunda format :)

Nästa gång kommer det en monokromisk LO, skapat i en färg, från mig.
Tills dess får ni alla ha det så bra.
Tack för titten och vill ni se boxen live finns den inne på Arkivet.
Kram Petra

Kommentarer :

#1: Therese

Jättefin låda!!!

Kramis

skriven
#2: Susanne H

Så söt! Trevlig present att ge bort!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :