Tredje inlägget från Sari som är gäst-DT under mars månad


Jag har stämplat och färglagt ett motiv samt glittrat träden.
Därefter har jag ruggat upp kanterna på papperet och smutsat ned dem med tre olika färger bläck.
Jag har sedan skrynklat ihop pappersbiten och dragit på med lite distressbläck.




Jag har monterat motivet på en bit avriven wellpapp, som jag också smutsat kanterna på.
Två cirklar med text har jag stansat fram med en liten cirkel-handstans.






Ett mörkgrönt dekorativt band under dem och sedan en bit lila cardstock, som jag också ruggat och smutsat kanterna på. Allt detta har jag sedan satt på ett guld-pärlemor-cardstock, som var jättetrevligt att arbeta med.

Nu är det bara ett alster kvar i mars månad.
 

 
Med vänlig hälsning
Sari Hänninen
 
P S - KOLLA GÄRNA MIN BLOGG - DÄR JAG PUBLICERAR MINA PYSSEL... http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/


Kommentarer :

#1: Abdullahifatima

Great site. Keep doing.

skriven

Kommentera inlägget här :