Tredje inlägget från Jennie


Japp jag är tillbaka för tredje gången denna månaden och denna gången blir
det lite mer somriga kort.
Solen strålar här i Göteborg och sommarloven verkar börjat för de flesta
och vi är nog ganska många som sneglar lite extra i kalendern för att
räkna dagar tills vår egen semester börjar.





Har fortsatt att använda mig av de fina stämplarna från Zimply Zingmark
som finns hos Arkivet. Det finns med många olika texter för alla
tillfällen med små motiv som passar till.
Papprena jag har använt mig av kommer från Bo Bunnys somriga serie Sophie och
BasicGrey Basic serie. Dessa matchar varandra bra, Bo Bunny med sina färgstarka och
 Basic Grey med sina lite dova.
Jag använder mig av Distress-färg Peeled paint på bladen på båda korten och Peeled
paint och Walnut stain runt kanterna på själva stämpelmotiven.


Ha en härlig dag.

~Jennie~
deleelsias.blogspot.com


Kommentarer :

#1: Therese

Ljuvliga kort!!

skriven
#2: Susanne H

Vilka ljuvliga kort!

skriven

Kommentera inlägget här :