Jag scrappar inte!

Men jag gör gärna canvastavlor med foto på. ;)




Först grundade jag duken med Crackle Paint "Broken China" för att få struktur och lite mer känsla och sedan stämplade jag med bubbelplast och vit + svart akrylfärg i ganska tjocka lager.
Ville ha dit "nånting mer" så efter lite kladdande blandades färgerna och blev till glänsande silver (grå) vilket passade utmärkt till både stranden och vattnet i bilden. Det är genom misstagen man lär sig!

Slutligen maskade jag med Tim Holtz-maskerna "Compass" och "Flourish" och svart Distress.
Sandpapprade kanterna på fotot och fäste på en svart fotomatta. Klart!

Tänk om det vore lika enkelt att scrappa vanliga layouter?

Hoppas ni får en härlig sommar.
Själv tar jag lite uppehåll från bloggen nu, men vi ses i höst igen.

Tjing Anna/AMA

Kommentarer :

#1: nancy

Sååå fin den är

Kram

skriven
#2: Tarja

Så fint du gör när du inte scrappar:)

skriven

Kommentera inlägget här :