Det är inte så enkelt...

...att göra enkla kort.
Hade lite oväntad pyssellust när jag egentligen inte hade tid att pyssla så jag tänkte bara svänga ihop ett enkelt kort men det spårade ju ur som vanligt.



Punchinella ("metallen" med hål i) i turkos och iridicerande genomskinligt som jag bara häftat fast.
Retroblomma i alla tre stans-storlekarna (ja, det finns ju fyra numera men inte den ALLRA största alltså) för att göra blomdekorationerna, flourish (slingermönstret) stämplad med nya Distressfärgen Tumbled Glass, lite blad och QK-fotohörn.



Detaljstudie på motivet som är färglagt med ProMarker och som jag "lackat" med Gellyroll Glaze-pennor. Glittret i vattnet är Gellyroll XPGB#700 (den som bara glittrar) som jag gått på med vattenpensel efter applicering.

Tyvärr kan jag inte säga var stämpelmotivet kommer ifrån då jag lånat den på någon träff för "evigheter" sedan. Tips emottages dock tacksamt för jag tycker den är ljuvlig och skulle vilja ha den i min ägo. Detta var nämligen sista uppstämplade exemplaret jag hade kvar.

Hade gott i solen!

Anna/AMA

Kommentarer :

#1: ElisabethT

...skulle kunna var jag som ligger där...känner igen mig ...

Inte en susning vilken stäpel det är men söööt e den.

kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :