CHA-mässan första dagen

Då var det äntligen dags för portarna att öppna sig till mässan.

Det största samtalsämnet var självklart Tim Holtz nya produkter. Idag fick jag testa de nya distressfärgerna och de är helt lööövliga!!!!

Här kommer lite bilder, speciellt till dig Anna och ni andra Tim Holtz fans:)










Här ser ni alla nya dies från Tim Holtz/Sizzix


På bara en dag tycker jag mig redan se en trend av Wellpapp. Alltså dags att damma av alla gamla wellpapp papper och wellpapp "stansar".

 





Ja, det var allt från mig! Mer kommer imorgon:)






Kommentarer :

#1: Therese

Wowsie!!! Åh vad kul att det kommer fler distressfärger. Och nu ska jag strax upp till scraprummet och damma av min wellpappsgörare, åh så kul!!!

Kramar ♥

skriven
#2: Susanne H

Najs! Wellpapp gillar jag!

Kram

skriven
#3: Zanya

Åhhh vad fina grejer, de diesen hamnar också på måste ha listan ;)

skriven
#4: Anna/AMA

Ååååååh... TACK!!

Jag var kär redan innan och det minskade ju inte precis när jag fått se detta UNDERBARA!!

Du hälsade väl till honom från mig? ;o)



KrAMA

skriven

Kommentera inlägget här :