Kärleksalbum

När det nu börjar närma sig alla hjärtans dag så fortsätter jag på kärlekstemat. Jag fick hem Pink Paislees härliga serie Cupid och tänkte att den passar perfekt att göra ett lite kärleksalbum av. Så fick jag chansen att använda min nya BIA också, inköpt hos Arkivet.



Hjärtanen med vingar på första och andra sidan är av chipboard som jag har embossat med olika färger. Hjärtat på första sidan målade jag med akrylfärg och strödde sedan över ett löst glitter. På detta embossade jag sedan med genomskinligt pulver. Den rosa sidan (2) är egentligen ett kort från Making Memories som jag limmat ihop i underkant och på det viset skapades en ficka som jag stack in en tag i. Sista sidan är också klädd med ett kort från MM övriga papper är Pink Paislee. De havtransparenta bokstäverna kommer från Maya Road. Övrigt material är vita halvpärlor, organsaband, minirosor och Liten Tinglas fina stämpel med texten "ingen är som du".

Snart finns albumet i butiken för dig som vill kika på det i verkligheten.
Önskar alla en härlig kärleksfull vecka!

//Susanne

Kommentarer :

#1: Therese

Helt fantastiskt fint!!! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :