7gypsies :) :)

Denna gången fick jag sätta händerna i 7gypsies nya papper och brads...
Oj oj ojnu e de mycket saker som måste fixas runt om kring mig. Bla för att jag ska med på kryssningen till helgen JIPPI!! och som mamma vill man ha allt under kontroll innan man åker (någon känner säkert igen sig...)
Så jag tänkte att jag inte skulle tänka så mycket utan bara göra en snabb layout (ibland kan dom bli dom bästa
layouterna) Jag satte igång och rev sönder papprena, Anders (mannen här hemma) undrade om jag var arg och hade misslyckat med något, efter som jag stod och rev i pappret *L*
Så här blev mitt resultatet ;)


Alla papper är från 7gypsies även metall bradsen (som är formade som pilar)
Texten är olika thickers, stickers och run ons som jag har blandat.
Tagen kan man köpa lösa. Den har jag smutsat ner lite med brun stämpeldyna och satt ett pappers snöre igenom.

 
Snart ska pysselsakerna packas ner + lite kläder ;) för på fredag bär de av till sjöss
ÄNTLIGEN e de dax för årets scrappkryssning.
Kanske vi ses LIVE denna gången
//Nancy

Kommentarer :

#1: Tarja

Och snyggt rivet blev det oxå:) Även jag känner mig ganska förberedd inför kryssningen med alla packning (som jag tackar Anna och Tina för) och alla papper är i sin ordning!

skriven
#2: Susanne H

Nej, denna gången ses vi tyvärr inte men jag hoppas ni får en riktigt rolig kryssning!!

Kram Susanne

skriven
#3: Therese

Underbar layout!!!

Kramar om

skriven

Kommentera inlägget här :