Arkivets Nyhetsbrev

Året går mot sitt slut........Och ett nytt härligt väntar!

År 2010 har varit fantastiskt! Mycket roligt har hänt under detta år: gemensamma träffar, mässor, klubbkvällar och det bästa av allt alla härliga dagar här i butiken.
En glad nyhet för Arkivet är att Tina som har varit ungdomspraktikant här sedan februari nu har blivit anställd. Det är jätteroligt och jag hälsar henne varmt välkommen!!!


Inköpsmässor
I januari stundar massor av fackmässor för oss: Formex i Stockholm, veckan efter är det CHA i USA samt Paperworld i Frankfurt. Vi åker tre personer från Arkivet till Paperworld eftersom de detta år har en specifik Craftmässa som vi är väldigt nyfikna på.

Är det något du vill att vi tar in från någon av mässorna? Maila mig gärna [email protected]


Stansar från Martha Stewart, EK Success mfl
Kanske ryktet har nått er att USA stoppar all leverans av alla produkter från Martha Stewart , EK Success, Inkadinkado mfl. till Europa.

Alla dessa företag ingår i en stor koncern och vi kan inte längre köpa varor via vårt amerikanska ombud. Säkerligen kommer det att lösa sig på något sätt framöver men det kan ta tid så fram tills dess kommer vi alltså inte kunna köpa dessa kanonvaror. Det är alltså bla de populära hörnstansarna, retroblommorna, kantstansar från Martha Stewart, fjärilar, mm mm som inte längre kommer att finnas i Sverige.

MEN jag har fram till årsskiftet på mig att köpa in dessa varor. Du kan lägga din beställning hos oss senast den 21 dec så köper jag in det du vill ha. Betalning sker sedan vid leverans, dock senast den 31 januari 2011.

Maila mig [email protected] om det du är intresserad av så kollar jag om det finns samt vad priset blir. Eftersom jag köper av den största åf i USA så har dom nästan hela sortimentet från dessa leverantörer. 


Graphic 45 - serien Once Upon a Springtime är här och är helt ljuvlig!

        


Mellandagsrean startar hos Arkivet måndagen den 27 december kl 12.00!!!

EN RIKTIGT GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR från oss på Arkivet

Kommentera inlägget här :