Sofia - fialisan - visar sitt andra inlägg som gäst-DT hos Arkivet

Min andra LO gjord med mitt gäst-DT-paket från arkivet blev till av att det fanns lite med i paketet med tema girlfriends.

Jag och mina vänner gjorde en resa till Lundsbrunn i höstas och jag tyckte att materialet kúnde passa.

Först valde jag ut vad jag tyckte kunde passa.


 

Ur det mönstrade pappret från Jenny Bowlin "Schoolhouse red" skar jag ur bokstäverna "chocolate" och chalkade dom med cat´s eye dark brown. 

 

Efter att ha skurit till foton och papper blev det en hel del runtflyttande på allt. Ibland stämmer inte allt som man tänkt sig, problemet här var att jag ville ha med så många bilder. Då är det bra att inte ha limmat fast något innan man bestämt sig :) 


 

Resultatet blev detta, lite extra fotomattor och utskurna chokladbitar... 


 

Materiallista

 

Jenni Bowlin- "schoolhouse red"

Jenni Bowlin- "saloon"

Jenni Bowlin- "sheriff´s office"

röd bazzill

brun bazzill

wellpapp

Jenni Bowlin journaling cards

7 gypsies nacked pocket atc

Crafty secrets heartwarming vintage cuts

 

Kram Sofia


Kommentera inlägget här :