Ännu mer skapat med Magnolia, The Greeting Farm & MME.

Hej! Var ni på mässan i Kungälv i lördags? Det va jag och visst va den bra?!! Jag hade möjligheten att både jobba och att få sitta och skapa på scrapträffen som ordnades i samband med mässan. Görbra upplägg och jag va supernöjd när den dagen var slut. Undrar om inte detta är 2:a gången jag bloggar med detta materialet. Men inte mig emot, I löv it *L*

Här är Magnolias Ladybud Tilda färglagd med ProMarkers och utklippt. På kortbasen har jag lagt 2 olika mönstrade papper från MME "Flutter", lager på lager. Fjärilarna är utstansade med en Martha Stewart punch i det understa pappret. Sen limmade jag fast dom på en utstansad cirkel i rosa cardstock. Fjärilarna är blingade också, men det syns inte tyvärr. Ett väldigt enkelt och framför allt snabbt kort att göra...stämpla, måla, klippa, skära och montera.

Närbild på dom underbara fjärilarna.


Ännu ett snabbt kort, ganska snabbt iaf :). Har på kortbasen limmat fast ett papper från ett Journaling Block från MME, sen stämplade jag den lilla fjärilen som är Arkivets egna stämpel. Stämpelsetet från The Greeting Farm "Hope and Grace" fick pryda detta kort. De är stämplade på ett Multi Design papper och färglagda med ProMarkers. efter det klippte jag ut dom och limmade fast dom på kortet. Busenkelt!!

Bilden är klickbar förr större format. Ett brunt kort, med ett journaling papper monterat direkt på. Ska vara ärlig och erkänna att jag glömt av vart det kommer ifrån. Ännu en TGF stämpel "Miss Anya Collection", som är stämplad och sen målad med ProMArkers. Limmad direkt på kortet. Har oxå använt Stickles på väskan och diademet och några halvpärlor uppe i vänstra hörnet.


Har använt mig av ett stämpelset "Oliver and Amelia - Happy Day" från The Greeting Farm, som jag stämplat och målat med ProMarkers. Gjorde lite annorlunda med dessa och målade en bakgrund så det ser ut som om de står på marken och sen skar jag ut dom. Dom mönstrade papprena är "Flutter" från MME, alfabet stickers från My Little Shoebox och Adornit, lj.blått organza band och ett bredare lj.blått band.

Så, det var alles från mig den här gången. Fortsätt skapa, inspirera och inspireras.
Tjingeling Petra 

Kommentarer :

#1: nancy

Alla korten e bara sååå ljuvliga

Kram

skriven
#2: tarja

Tusen tack själv Petra för en trevlig dag och för härliga kort här i bloggen!!

skriven

Kommentera inlägget här :